Vindt u dat u niet goed behandeld bent door de Lionsgate Solutions?

Bijvoorbeeld omdat u geen antwoord krijgt op een telefoon of e-mail? Of omdat een medewerker onbeleefd is?

Dan kunt u een klacht indienen door middel van de formulier in te
vullen en wij zullen zo snel mogelijk u contacteren.

Uw privacy is belangrijk voor ons.
Uw informatie en inhoud zijn strikt vertrouwelijk en zullen nooit worden gedeeld met een derde partij.

Zorg goed voor uw klanten! Als u dat niet doet, komt er ruimte voor de concurrent om het gat op te vullen.

Het gaat niet om verkopen, het gaat om het winnen van vertrouwen.

Concurrentie bestaat niet, tenzij je de order niet hebt gekregen.

Een klant aanbieden wat hij vraagt is offeren, een klant aanbieden wat hij nodig heeft is jezelf onderscheiden.

Behandel de klant niet zoals jij behandeld wil worden, maar zoals de klant zelf behandeld wil worden.

Stop tegen je klant te praten; ga met je klant praten.

De order gaat meestal naar degene met de meeste interesse.

Verkopen is als fietsen, je gaat vooruit of je valt.

Elke verkoop heeft in principe 5 obstakels: geen behoefte, geen geld, geen haast, geen verlangen, geen vertrouwen.

U sluit geen verkoop, u begint een relatie.

CONTACT